להלן תשובות לשאלות שכיחות בנושאי ביצוע הזמנה באתר, תשלום עבור הזמנה, סטטוס ומעקב הזמנות, אבטחת מידע ונושאים שונים. במידה ולא מצאתם תשובה לשאלה כלשהי, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר באמצעות טופס המשוב וצוות שירות הלקוחות המיומן שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה או הבהרה שתידרש.

שאלות ותשובות

מה זה האתר הזה ?

אתר שופ 365 הוקם מתוך רצון לסייע לכם הגולשים באיתור ורכישה של מוצרים חדשים, מתנות מיוחדות ומוצרי צריכה במחירים הוגנים, מבצעים, הנחות וקופונים ישירות מהספקים בישראל ובחו”ל.

האם בטוח לגלוש באתר ?

אתר שופ 365 מאובטח בטכנולוגיית SSL המחמירה ביותר המבטיחה שכל הנתונים והמידע מועבר בתקשורת מוצפנת ומאובטחת ברמה הגבוהה ביותר.

איך משלמים עבור ההזמנה ?

את התשלום עבור ההזמנות מבצעים ישירות באתר של הספק ובכפוף לתנאי התשלום ואפשרויות התשלום שהוא מציע באתר.

איך ההזמנה נשלחת אלי ?

משלוח ההזמנות מתבצע בכפוף לאפשרויות המשלוח ו/או איסוף עצמי, כפי שמפורט באתר הספק בו מתבצעת רכישת המוצר.

להלן כמה קישורים שימושיים לביצוע מעקב אחרי הזמנות במבוצעות בארץ ובחו"ל:

מעקב משלוחים באתר דואר ישראל

מעקב משלוחים באתר 17track

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה ?

זמני האספקה הם בכפוף למופיע באתר הספק בו בוצעה ההזמנה וההתחייבות לאספקת המוצר היא של הספק.

לרוב זמן משלוח להזמנות מספקים בישראל הוא 5 עד 7 ימי עסקים , זמן משלוח ממוצע להזמנות מחו"ל הוא 19-38 ימי עסקים החל ממועד משלוח ההזמנה על ידי הספק,

אם אני רוצה לבטל הזמנה שכבר עשיתי ?

ביטולי הזמנות יש לבצע ישירות באתר הספק בו בוצעה הרכישה.