להלן תשובות לשאלות שכיחות בנושאי ביצוע הזמנה באתר, תשלום עבור הזמנה, סטטוס ומעקב הזמנות, אבטחת מידע ונושאים שונים. במידה ולא מצאתם תשובה לשאלה כלשהי, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר באמצעות טופס המשוב וצוות שירות הלקוחות המיומן שלנו ישמח לסייע ולענות על כל שאלה או הבהרה שתידרש.

שאלות ותשובות

מה זה האתר הזה ?

אתר שופ 365 הוקם מתוך רצון לסייע לכם הגולשים באיתור ורכישה של מוצרים חדשים, מתנות מיוחדות ומוצרי צריכה, כל זאת במחירים הוגנים ללא פערי תיווך גבוהים ישירות מהספקים בעולם --> אליכם הביתה בישראל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת קשר, בכל שאלה או הבהרה ונשמח לעמוד לשירותכם ולסייע ככל שנוכל. המשך גלישה מהנה וקנייה מוצלחת.

האם בטוח לקנות באתר ?

אתר שופ 365 מאובטח בטכנולוגיית SSL המחמירה ביותר המבטיחה שכל הנתונים והמידע מועבר בתקשורת מוצפנת ומאובטחת ברמה הגבוהה ביותר. פרטי האשראי לתשלום לא נשמרים בשום מקום באתר אלא משמשים ישירות לתשלום מול חברת הסליקה / פייפאל.

איך משלמים עבור ההזמנה ?

את התשלום עבור ההזמנות ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי או ישירות באמצעות חשבון הפייפאל שלכם. בלחיצה על כפתור תשלום, תועברו למסך בו תתבקשו להקליד את פרטי כרטיס האשראי או את פרטי הכניסה לחשבון הפייפאל.

איך ההזמנה נשלחת אלי ?

כל ההזמנות נשלחות באמצעות שילוח בינלאומי מהיר (ePacket) ואתם גם מקבלים מספר מעקב כך שאפשר לראות היכן החבילה נמצאת. בהזמנה של כמה מוצרים זהים או שונים, ייתכן והמוצרים יישלחו במשלוחים נפרדים במידה וישנם ספקים שונים לכל מוצר או שמספר המוצרים בהזמנה אינו מאפשר משלוח בודד. לכן משלוח והגעת ההזמנה בדואר תתבצע בכמה חבילות. למעבר למעקב הזמנות לחץ כאן

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה ?

ההזמנות המתקבלות באתר מועברות ישירות לספק הרלוונטי בחו"ל, מטופלות ונשלחות ישירות לבית המזמין (הלקוח), זמני הטיפול ושליחת המוצר עשויים להשתנות מעת לעת בכפוף למועד ביצוע ההזמנה וזמינות המוצר אצל הספק.

זמן משלוח סטנדרטי הוא 19-38 ימי עסקים החל ממועד משלוח ההזמנה על ידי הספק, בימי חג (חגים, שבתות וימי ראשון אינם נכללים כולל חגים במדינות שונות) חול-המועד וסופי שבוע זמן המשלוח עשוי להתארך.

איך עוקבים אחרי ההזמנה ?

כדי לראות איפה נמצאת החבילה יש להקליד בדף המעקב את מספר המעקב שקיבלת וללחוץ על הכפתור למעקב, למעבר למעקב הזמנות לחץ כאן

אפשר להגיע לאסוף עצמאית ?

ההזמנות המתקבלות באתר מועברות ישירות לספק הרלוונטי בחו"ל, מטופלות ונשלחות על ידו ישירות לבית המזמין (הלקוח) בישראל באמצעות דואר שילוח בינלאומי מהיר (e-Packet) הכולל גם מספר מעקב, עקב כך אין אפשרות להגיע ולאסוף עצמאית את ההזמנות.

אם אני רוצה לבטל הזמנה שכבר עשיתי ?

ניתן לבטל הזמנה כל עוד ההזמנה לא נשלחה, ברגע שההזמנה נשלחה אפשר יהיה לבטל אותה רק לאחר שתקבלו את ההזמנה אליכם ותשלחו אותה על חשבונכם חזרה אל הספק כאשר היא סגורה באריזה המקורית (אריזת המוצר לא נפתחה ולא נעשה במוצר שימוש).

אם אתם מעוניינים לבטל הזמנה יש להכנס לטופס יצירת קשר ולפתוח פניה בנושא ביטול הזמנה.

מה לעשות אם ההזמנה לא מגיעה ?

זמני המשלוח עומדים על בין 19 ל-38 ימי עסקים מיום משלוח ההזמנה על ידי הספק. במידה והתאריך חלף ולא קיבלת את המשלוח שלך, "אחריות קניה" ותקנון האתר מגבים אותך ואתה זכאי להחזר כספי. במקרה שכזה יש לפתוח פניה באמצעות טופס יצירת הקשר באתר, חשוב לציין בטופס את מספר ההזמנה שלך, ואנו נטפל עבורך בנושא מול חברת המשלוח והספק ונפעל לזכות אותך מהר ככל שיתאפשר. לרוב לאחר בדיקה של הספק עם חברת השילוח, יאושר עבורך החזר כספי או משלוח חוזר של המוצר על פי בחירתך. חשוב לזכור שלעיתים יתכנו עיכובים במשלוח שאינם בשליטתנו כגון בדיקות ועיכובים במכס, עיכוב בהעברת החבילה בדואר ישראל וכדומה, לכן אנחנו נותנים הזדמנות למשלוח להגיע עד 90 יום ממועד ביצוע ההזמנה. במידה ולאחר 90 יום החבילה לא הגיעה, הלקוח יקבל את כספו חזרה במלואו.

ההזמנה הגיעה אבל זה לא מה שהזמנתי

אם המוצר שהגיע אליך אינו תואם למוצר שהזמנת, חשוב מאוד ליידע אותנו בהקדם באמצעות טופס יצירת קשר. לאחר בירור ובחינת הפניה, אנחנו נדאג להחזר כספי או הזמנה חוזרת, יתכן ותתבקשו להחזיר את המוצר באמצעות משלוח בדואר רשום בדואר ישראל.

הזמנתי כמה מוצרים שונים אבל רק אחד הגיע בחבילה

בהזמנה של כמה מוצרים זהים או שונים, ייתכן והמוצרים יישלחו במשלוחים נפרדים במידה וישנם ספקים שונים לכל מוצר או שמספר המוצרים בהזמנה אינו מאפשר משלוח בודד. לכן משלוח והגעת ההזמנה בדואר תתבצע בכמה חבילות.